شفاف سازی در ارائه خدمات به زائران حج تمتع

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نصرالله فرهمند مدیرعملیات حج تمتع ۹۸ سازمان حج و زیارت با اشاره به آسیب شناسی حج سال قبل گفت: آسیب شناسی حج سال قبل بعد از پایان حج ۹۷ آغاز شد و در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور عملیات برگزاری حج امسال را با برنامه دقیق تری دنبال کردیم و بر اساس آسیب شناسی‌های انجام شده، رفع ایرادات و ارتقای خدمات در نظر گرفته شد.

به گفته مدیر عملیات حج تمتع ۹۸ سازمان حج و زیارت، تا کنون خدمات در سطح مناسبی در حوزه‌های مختلف همانند اسکان، تغذیه، نقل درون شهری، نقل مشاعر و نقل ترددی دنبال شده و تا کنون هم روند مطلوبی داشته است.

فرهمند درباره همکاری با موسسه‌های حجاج ایرانی (موسسه‌های عربستانی طرف قرار داد با سازمان حج کشورمان) گفت: سیاست سازمان از همان ابتدای نشست با طرف عربستانی، شفاف سازی در ارائه خدمات بوده است که بعد از توافقنامه حج نیز این امر به بدنه اجرایی دست اندرکاران موسسه مطوفین و بقیه شرکت‌های طرف قرارداد پیگیری و محقق شده است.

او با بیان اینکه باید همه اجزا و بند‌های قرارداد‌ها به صورت مشخص و ریز ارائه شود تا خدمات به طور شفاف مشخص شده و بتوانیم خدمات مناسبی را دریافت کنیم، افزود: به همین منظور امسال خدمات مشاعر را نیز باید با همین دقت و شفافیت مدنظر قرار دهیم تا عملکرد موفق تری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code