پست یكی از زیرساختهای اساسی دولت الكترونیك است

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که امروز با حضور سعید جعفری مدیرکل پست استان، روسای ادارات و مسئولین واحدهای ستادی و اجرایی برگزار شد محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تقدیر از تلاش‌های مجموعه پست استان گفت: آینده شرکت ملی پست درگرو تعامل هوشمندانه با کسب وکارهای دیجیتال است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت کسب و کارهای نوین اظهار داشت: بایدخودمان رابرای بازنگری درمدل های جدیددرفضای کسب وکار، اجرای دقیق طرح تحول و حرکت به سمت اجرای سکوی تجارت الکترونیک(ستاپ) آماده و تجهیز نماییم.

قادری با تشریح راهکارهای علمی وعملی ارتقاکیفیت خدمات ازطریق ساده سازی وظایف وخدمات، اصلاح فرایندها و ساختارشرکت اظهار امیدواری کرد: طرح تحول با تغییر و اصلاح نگرشها وبروزآوری دیدگاههای همکاران جهت رفع موانع ومحدودیتهای موجود، همکاری، اراده وتوانائی پرسنل متخصص پستی و همدلی و ارتباط موثرمیان آنها قابلیت اجرائی پیدا کند و در نهایت موجب رضایت شغلی کارکنان باشد.

قادری با بیان اینکه شعار همه ما در شبکه پستی باید “پست توانمند ساز ” باشد گفت: باید نوآوری و خلاقیت را سر لوحه فعالیت ها و خدمات خود نموده تا بتوانیم دربازار باقی بمانیم در غیر این صورت رقبا از ما پیشی خواهند گرفت.

وی استفاده از کارتن های باکیفیت را حق مشتری دانست و اظهار داشت: به‌زودی کارتن های باکیفیت و استاندارد پستی باساز و کار مالی در شبکه مورد استفاده قرارخواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره اضافه کرد: پست استان هرمزگان باید امکانات و خدمات با کیفیت را برای رونق کسب و کارهای محلی مبتنی بر تجارت الکترونیک دردستور کار قرار دهد.

در پایان جلسه کارشناسان و روسای ادارات ستادی واجرائی درخصوص طرح ستاپ، بستن قراردادهای سودده وحذف قراردادهای زیان ده، بازاریابی و نقاط ضعف و قوت پست استان سوالاتی را مطرح کردند و عضو هیات مدیره به سوالات و ابهامات همکاران به‌طور جداگانه پاسخ و توضیحات موردنیاز را ارائه داد.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code